About

Scouting Wellerlooi staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen.

Pieter Deckers
voorzitter@scoutingwellerlooi.nl
Tel. 06 – 28886468

Kelly Geeraets
scoutingwellerlooi@gmail.com
Tel. 06 – 46352264

Monique Sanders
penningmeester@scoutingwellerlooi.nl
Tel. 06 – 48578280

Algemene bestuursleden

Marcel Vogelzangs
Rian Claessens-Hebben

Beleid

Scouting Wellerlooi hanteert als beleid een duidelijk geformuleerde gedragscode en heeft tevens een vertrouwenspersoon aangesteld binnen de vereniging.

Gedragscode:

Scouting Wellerlooi hanteert de gedragsregels van Scouting Nederland. Deze zijn hieronder als pdf te downloaden:
Gedragscode Scouting Nederland (pdf)
Huishoudelijk reglement (pdf)

Vertrouwenspersoon:

Evangeline Bergmans
Westerveldweg 2
5856 EC Wellerlooi
Tel. 06 – 11145068
Email: kabouters@scoutingwellerlooi.nl

THOK

Elke scoutinggroep heeft zijn eigen clubhuis, waar de clubavonden worden gehouden en waar alle kamp- en spelmaterialen zijn opgeslagen. Onze groep kreeg na de start de beschikking over de kelder in de Lagere School, daarna kregen we onze eigen blokhut op de Schaak tot ons nieuwe Gemeenschapshuis ’t Luukske werd gebouwd en alle speltakken daar onderdak vonden.

Verbouwing

Na de laatste verbouwing ruim 10 jaar geleden kreeg Scouting Wellerlooi een eigen clublokaal dat de naam “THOK” kreeg, en kregen we een eigen bergruimte voor alle spel- en kampeermaterialen. Sindsdien vinden alle clubavonden plaats in THOK of vanuit THOK.