60 jaar Scouting Wellerlooi

Een mijlpaal om bij stil te staan

Scouting Wellerlooi bestaat dit jaar 60 jaar! Een prachtige mijlpaal waar we enorm trots op zijn. Dit willen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Op zondag 26 juni vieren we graag samen met jullie ons 60-jarig bestaan. Dit doen we de hele middag van 13.00 – 17.00 uur. Er staan leuke activiteiten op het programma en er zal een grote expositie tentoongesteld worden van de geschiedenis van Scouting Wellerlooi door de jaren heen. Jij komt toch ook?

Activiteiten

Diverse leuke activiteiten staan op het programma voor kinderen en het hele gezin om aan deel te nemen. Iedereen is welkom en je mag overal gratis aan mee doen.

Expositie

Archief de Loi zal in samenwerking met Scouting Wellerlooi tijdens deze feestdag een grote expositie tentoonstellen met een prachtige weerspiegeling van 60 jaar geschiedenis van onze prachtige vereniging. Een must om eens te bekijken!